NYHEDSBREV JANUAR 2024 TRESTJERNEN.DK

INFORMATION

Kære alle beboere i Trestjernen.

Rigtig godt nytår

Dette er det første af en række Trestjernen-nyhedsbreve, som vi fremadrettet har en ambition om at udsende ca. en gang i kvartalet. Frekvensen vil formodentlig svinge lidt alt efter behovet for information. Formålet med nyhedsbrevet er at holde alle opdateret i forhold til eksisterende eller kommende projekter, gode råd i forhold til håndtering eller vedligehold i lejlighederne og ellers bare relevant information. Daglig praktisk information/kommunikation vil fortsat ske på ejendommes Facebookside.

Skift af administration
Efter en længere periode hvor Newsec har svigtet på helt grundlæggende områder i administrationen af Trestjernen, har vi valgt at opsige samarbejdet. Vi beklager de udfordringer og det manglende serviceniveau, vi ved, at I som lejere også har oplevet. Skiftet vil ske i løbet af januar. Fra 1. februar er kontakten til Newsec endelig afsluttet.

I det nye setup vil vi som ejere gå mere ind i administrationen godt hjulpet af rådgivende specialister i ejendomsadministration. Vi har herudover investeret i en platform der hedder Eindom, som gerne skal sikre stabilitet og automatisering af en række grundlæggende processer såsom opkrævninger, opgørelser og reguleringer. I skal derfor ikke blive overrasket, hvis I modtager kommunikation fra Eindom.

Vi håber I vil opleve det nye setup som en forbedring. Skulle der være ting i overgangen som giver anledning til spørgsmål eller skaber udfordringer, må I meget gerne række ud på denne mail: admin@trestjernen.dk. Ambitionen er dog, at det skal gå forholdsvist gnidningsfrit.

Opstart af Altanprojekt
Altan.dk har oplyst, at de forventer at igangsætte altanprojektet primo marts 2024.

Der afholdes opstartsmøde med Altan.dk primo februar 2024, hvorefter I vil høre nærmere om indretning af byggeplads og midlertidig inddragelse af eventuelle gårdarealer mv.

Altanarbejderne vil kunne udføres udefra med undtagelse af de få lejemål, som skal have udskiftet/etableret altandøre. De berørte lejere, hvis lejligheder vi skal have adgang til, vil modtage separat varsling herom.

Altan.dk forventes efter opstartsmødet at vende retur med en tidsplan for, hvornår der vil blive opsat altaner på de forskellige etager og adresser. Arbejderne vil herudover blive varslet af Altan.dk, sådan at de berørte lejere er orienterede om forløbet og kan glæde sig til deres nye altaner. I hører nærmere herom, når vi har modtaget materiale fra Altan.dk – ligesom der også vil blive mulighed for at stille spørgsmål.

I februar/marts 2024 forventes det, at der vil blive udsendt varsling af foreløbige forbedringsforhøjelser til de berørte lejemål på baggrund af det foreløbige byggebudget.

Kommunikation fremadrettet
Vel vidende at Newsec ikke har håndteret kommunikationen særlig godt, er det en klar ambition at kommunikationen mellem lejer og administration skal blive bedre. Nedenfor kan I se nuværende kontaktinformation.

Vicevært
Steffen kan kontaktes på Telefon, sms eller mail. Telefon skal som udgangspunkt kun bruges, hvis det er noget der haster og telefontid er hverdage ml. 17 og 18.

Telefon og SMS: 40512480
Mail: Vicevaert@trestjernen.dk

Administration
Administrationen kan kontaktes på Telefon, sms eller mail. Telefon skal som udgangspunkt kun bruges, hvis det er noget der haster og telefontid er hverdage ml. 10 og 12.

Telefon og SMS: 50855401
Mail: Admin@trestjernen.dk

Akut
I tilfælde af akutte situationer udenfor alm. arbejdstid såsom voldsomme vandskader, der ikke kan vente og kræver hurtig udrykning, kan man kontakte et akutberedskab (ISV Trinava) på telefon: 25101680.

Håber ovenstående giver værdi og vi glæder os til at overtage og forhåbentlig forbedre administrationen til glæde for jer der bor i Trestjernen.

Bedste Hilsner

Trestjernens administration

Christian Rømer